رفع سیاهی دور چشم

  

 

استفاده از کمپرس سرد

افرادی که عروق زیر چشم آنها افزایش یافته است ممکن است از استفاده از کمپرس سرد بهره مند شوند. کمپرس سرد می تواند رگ های خونی اطراف چشم را منقبض کند ، که می تواند ظاهر آنها را در سطح پوست کاهش دهد. کمپرس همچنین می تواند تورم دور چشم را کاهش داده و رنگ تیره را کاهش دهد.

 

به حداقل رساندن آفتاب

افراد می توانند با محافظت از پوست در برابر آفتاب ، تیرگی چشم را کاهش دهند. اشعه ماوراio بنفش می تواند باعث تیره شدن چشم تیرگی در بعضی از افراد شود محافظت با عینک آفتابی ، مرطوب کننده های ضد آفتاب و کلاه می تواند از پوست در برابر آفتاب محافظت کرده و از بدتر شدن تیرگی چشم جلوگیری کند.

 

برخی افراد از کیسه های چای نیز استفاده می کنند. بگذارید آنها در یخچال خنک شوند و سپس قرار دادن آنها روی چشم ممکن است همان اثر کمپرس سرد یا برش های خیار سرد را ایجاد کند. برخی پیشنهاد می کنند از کیسه های چای کافئین دار استفاده کنید منبع مطمئن زیرا کافئین همچنین می تواند رگ های خونی را منقبض کرده و ظاهر آنها را در سطح پوست کاهش دهد.

 

کافئین همچنین می تواند جریان خون را از طریق رگ های خونی اطراف چشم تسریع کرده و ظاهری جوان و شاداب را به پوست ببخشد.

 

توجه به این نکته مهم است که محققان اثرات استفاده از برش های خیار یا کیسه های چای سرد روی چشم را برای جلوگیری یا درمان تیرگی چشم مطالعه نکرده اند.

باید با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنند

ویتامین C

ویتامین C می تواند تولید کلاژن منبع معتبر را افزایش دهد. افزایش تولید کلاژن در زیر چشم می تواند ایستایی خون را کاهش دهد ، که ممکن است باعث تغییر رنگ شود. استاز خون به خونی گفته می شود که در رگ های خونی جمع می شود.

 

افراد هنگام استفاده از محصولات زیبایی با غلظت زیاد ویتامین C ممکن است متوجه بهبود سیاهی تیرگی زیر چشم خود شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.